مطالب مربوط به حسابداری

مطالب مربوط به حسابداری
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

فریز کردن چند سطر و ستون با هم

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ



فرض کنید ستون A  و سطر 1 رو داریم و می خواهیم سطر و ستون نامبرده رو پایه و مبنای فریز به صورت همزمان استفاده کنیم. 


یک دستور کلی : اگر قصد دارید عملیات فریز برای یک محدوده اعمال شود کافیست برای انتخاب سلول موردنظر یک ستون به ستون ها و یک ردیف به ردیف ها اضافه نمایید . در مثال فوق ما قصد داریم ستون   A1  و ردیف 1 را پایه و مبنای فریز قرار دهیم پس یک ستون به A اضافه کردیم شد B و یک ردیف به 1 اضافه کردیم و شد 2 ، یعنی خانه موردنظر ( خانه انتخابی ) شد B2 و آن وقت از Freeze Panes استفاده کردیم . یا بعنوان مثالی دیگر ؛ اگر قصد دارید 3 ستون و 10 ردیف مبنای فریز شما باشد باید ستون 4 ( ستون D ) و ردیف 11 را انتخاب نمایید .

  • ۹۴/۰۵/۲۲
  • گروه حسابداری

نظرات  (۷)

سلام خدمت شما عزیزان.
از راهنمایی های شما کمال تشکر و قدردانی را دارم.
مشکلم مرتفع شد.
خیلی خوب توضیح داده بودین ممنون کوتاه وکامل دقیق
سلام خیلی خیلی خیلی ممنون از راهنمایی خوبتون واقعا عالی و دقیق توضیح دادین
من چند تا راهکار تو سایتای مختلف دیدم اما فقط جواب شما درست و بی نقص بود
ممنون
پاسخ:
سلام خواهش میکنم خوشحالم که براتون مفید واقع شده است.
سلام
ممنون از راهنماییتون
سلام
من هرکاری میکنم نمیشه چکار کنم؟خیلی مهمه
پاسخ:
سلام مشکلتون چیه دقیقا؟
اگ مشکلتون حل نشد با bashir.oladi@gmail.com  مکاتبه کنید تا براتون انجام بدم
سلام
من هر کاری میکنم نمیتونم 3 سطر و یک ستون رو همزمان فریز کنم.دوتا رو با هم قبول نمیکنه.یا سطر رو فریز میکنه یا ستون رو.اکسل 2013 نصب دارم
ممنون میشم راهنمایی کنید
عاللیییی
چند دقیقه بود الان درگیر این موضوع بودم فقط سایت شما راهنماییش کارساز بود.
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">